مدیرعامل سازمان قطار شهری قم از نصب ششمین و آخرین کراس آور پروژه مترو برای تست گرم خبر داد.
به گزارش واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، منصور درویشی با اشاره به اهمیت نصب کراس آور در پروژه مترو اظهار داشت: آخرین کراس آور موردنیاز برای تست گرم مترو نصب شد.
وی با بیان اینکه کراس آورها کار جابجایی قطارها از ریلی به ریل دیگر را انجام میدهند، گفت: مجموع کراسآورهایی که برای تست گرم نیاز بوده ۶ عدد است که آخرین و ششمین کراس آور نیز در روزهای گذشته نصب شد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم ادامه داد: فاصله بین کراس آورها حدود پنج کیلومتر است که مطابق اسناد فنی شرکت مشاور پروژه مترو، این کراس آورها در یووال، قبل و بعد ایستگاههای A9 و A14 نصبشده است.
انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکانسنجی ادامه طرح منوریل قم
جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با محوریت موضوعات مرتبط با پروژه های حمل و نقل ریلی شهر قم در محل سازمان قطار شهری قم برگزار گردید.
جمعی از مسئولین و اساتید جامعه المصطفی از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو قم بازدید نمودند.
مسئول کنترل پروژه سازمان قطار شهری قم:اجرای 7400 متر مربع جاده سازی در دپو و پارکینگ مترو برای فاز اول خط 1 پروژه مترو قم پیش بینی شده است که در حال نهایی شدن است.
در ادامه بازدیدهای دوره ای، مدیر عامل سازمان قطار شهری قم، ظهر چهار شنبه مورخ 1402/03/31 از دپو و پارکینگ مترو درکارگاه قلعه کامکار بازدید نمود.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: کاهش اعتبارات مورد نیاز و افزایش چند برابری نرخ تجهیزات و مصالح طی سالهای اخیر ، مهمترین عامل تاخیر در اجرای مترو قم می باشد.
مدیر پروژه ایستگاه A12 مترو قم: فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) در اثر مشکلات تأسیسات زیر سطحی بوده و ارتباطی به عملیات اجرای پروژه مترو ندارد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران بازدید نمود.
بنا به پیشنهاد شهردار قم و با حکم استاندار قم، محمدرضا انگشت باف به عنوان مدیر عامل سازمان قطارشهری شهرداری قم منصوب شد.
تکمیل فاز نخست و توسعه فاز دوم خط 1 مترو قم نیازمند تخصیص و تزریق به موقع منابع مالی می باشد.