1- این فرم صرفا جهت درج مشخصات و رزومه کاری افراد متقاضی همکاری با سازمان قطارشهری می باشد. لذا جهت دسترسی آسان، تمام اطلاعات خواسته شده در فرم را مطالعه، سپس به صورت کامل و دقیق قید نمایید.
2- دقت داشته باشید که از نوشتن مطالب غیر واقعی خودداری فرمایید، زیرا می باید برای هر یک از موارد مندرج در فرم درخواست، مدرک ارائه نمایید.
3- اطلاعات خواسته شده را به صورت فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی railway@qom.ir سازمان قطار شهری قم ارسال نمایید.
4- فرم های تکمیل شده طبق فرمت ذیل ارسال گردد:
عنوان (subject) : مثال: محمد صبوری – کارشناس ارشد مکانیک- گرایش سیالات- دانشگاه تهران
pdf.محمد صبوری
5- این پورتال صرفا جهت ثبت نام بوده و سازمان قطار شهری قم هیچ گونه تعهدی برای بکارگیری و استخدام افراد ثبت نام کننده نخواهد داشت.
6- از متقاضیان محترم درخواست می گردد از هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به سازمان در خصوص مباحث استخدامی جداً خودداری نمایند.
7- توجه داشته باشید که پس از بررسی رزومه ها در کمیته استخدامی سازمان قطار شهری، با افراد حائز بالاترین امتیاز جهت مصاحبه تخصصی تماس حاصل می گردد و بدین ترتیب عدم تماس با افراد به معنی عدم بررسی رزومه ایشان نمی باشد.
فرم اشتغال بکار-Word فرم اشتغال بکار-PDF
مردم استان قم در پنجم آذر ۱۴۰۴ از ایستگاه مترو میدان مطهری بازدید کردند و از پیشرفت پروژه و معماری داخلی آن ابراز رضایت کردند. بازدیدکنندگان خواستار راهاندازی سریع واگنها شدند و این بازدید با استقبال چشمگیری همراه بود.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان صبح امروز به همراه مسئولان استانی و شهری قم از فاز نخست متروی این شهر در ایستگاه شهید مطهری بازدید کرد و مدیران شهری گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ارائه دادند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به پیشرفتهای پروژه مترو قم گفت: وزارتخانه برای تسریع تعهدات طرف خارجی و رفع موانع بهرهبرداری، پیگیریهای لازم را انجام میدهد.
بازدید معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تجهیزات و زیرساختهای مترو، تازهترین ارزیابیها از روند آمادهسازی برای آغاز بهرهبرداری خط نخست را ارائه داد و ضرورت تکمیل ملزومات عملیاتی پروژه را برجسته کرد.
در بازدیدی میدانی از قلب تولید صنعت ریلی کشور، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی قم از پیشرفت قابل توجه مراحل ساخت واگنهای مترو این شهر در کارخانه «واگنپارس» خبر داد و بر تحقق برنامههای این پروژه کلان با تکیه بر توانمندی کامل مهندسان و فناوری داخلی تأکید کرد.
با نصب دومین قالب هیدرولیک در تونل سنتی متروی قم، کمتر از ۹۰ متر تا پایان حفاری بخش فوقانی این تونل باقی مانده و پیشبینی میشود طی یک ماه آینده، تونلهای مکانیزه و سنتی خط یک مترو به یکدیگر متصل شوند.
آخرین تابلوی هنری ایستگاه مترو شهید مطهری قم در ادامه فضاسازیهای مذهبی و فرهنگی ایستگاههای مترو نصب شد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم گفت: پروژه مونوریل از ابتدا اقدامی اشتباه بود و برای رفع معضل آن، باید طرحهای اقتصادی و ارتباطی جدید با مترو در مسیر آن ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری قم گفت: در شرایطی که شهرداری قم با محدودیت منابع مالی مواجه است، اتصال حرم مطهر بانوی کرامت به مسجد جمکران بر اجرای مونوریل، ارجحیت دارد.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری قم با بیان اینکه فاز اول هماکنون با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهرهبرداری است، گفت: در صورت تأمین واگن، پیشبینی میشود مسافرگیری در فاز اول خط یک متروی قم از اوایل سال آینده آغاز شود.