1- این فرم صرفا جهت درج مشخصات و رزومه کاری افراد متقاضی همکاری با سازمان قطارشهری می باشد. لذا جهت دسترسی آسان، تمام اطلاعات خواسته شده در فرم را مطالعه، سپس به صورت کامل و دقیق قید نمایید.
2- دقت داشته باشید که از نوشتن مطالب غیر واقعی خودداری فرمایید، زیرا می باید برای هر یک از موارد مندرج در فرم درخواست، مدرک ارائه نمایید.
3- اطلاعات خواسته شده را به صورت فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی railway@qom.ir سازمان قطار شهری قم ارسال نمایید.
4- فرم های تکمیل شده طبق فرمت ذیل ارسال گردد:
عنوان (subject) : مثال: محمد صبوری – کارشناس ارشد مکانیک- گرایش سیالات- دانشگاه تهران
pdf.محمد صبوری
5- این پورتال صرفا جهت ثبت نام بوده و سازمان قطار شهری قم هیچ گونه تعهدی برای بکارگیری و استخدام افراد ثبت نام کننده نخواهد داشت.
6- از متقاضیان محترم درخواست می گردد از هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به سازمان در خصوص مباحث استخدامی جداً خودداری نمایند.
7- توجه داشته باشید که پس از بررسی رزومه ها در کمیته استخدامی سازمان قطار شهری، با افراد حائز بالاترین امتیاز جهت مصاحبه تخصصی تماس حاصل می گردد و بدین ترتیب عدم تماس با افراد به معنی عدم بررسی رزومه ایشان نمی باشد.
فرم اشتغال بکار-Word فرم اشتغال بکار-PDF
در بازدیدی میدانی از قلب تولید صنعت ریلی کشور، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی قم از پیشرفت قابل توجه مراحل ساخت واگنهای مترو این شهر در کارخانه «واگنپارس» خبر داد و بر تحقق برنامههای این پروژه کلان با تکیه بر توانمندی کامل مهندسان و فناوری داخلی تأکید کرد.
با نصب دومین قالب هیدرولیک در تونل سنتی متروی قم، کمتر از ۹۰ متر تا پایان حفاری بخش فوقانی این تونل باقی مانده و پیشبینی میشود طی یک ماه آینده، تونلهای مکانیزه و سنتی خط یک مترو به یکدیگر متصل شوند.
آخرین تابلوی هنری ایستگاه مترو شهید مطهری قم در ادامه فضاسازیهای مذهبی و فرهنگی ایستگاههای مترو نصب شد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم گفت: پروژه مونوریل از ابتدا اقدامی اشتباه بود و برای رفع معضل آن، باید طرحهای اقتصادی و ارتباطی جدید با مترو در مسیر آن ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری قم گفت: در شرایطی که شهرداری قم با محدودیت منابع مالی مواجه است، اتصال حرم مطهر بانوی کرامت به مسجد جمکران بر اجرای مونوریل، ارجحیت دارد.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری قم با بیان اینکه فاز اول هماکنون با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهرهبرداری است، گفت: در صورت تأمین واگن، پیشبینی میشود مسافرگیری در فاز اول خط یک متروی قم از اوایل سال آینده آغاز شود.
معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور گفت: فاز دوم خط اول مترو قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران امتداد دارد و شامل سه ایستگاه در مسیر است که برای تکمیل این بخش از پروژه، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مالی مورد نیاز است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم با کمبود منابع مالی مواجه است و برای ادامه اجرای آن، نیازمند حمایت جدی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستیم.
بازدید معاون وزیر کشور از پروژه مترو قم با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرایی خط یک و ارزیابی چالشهای پیشرو انجام شد؛ تأمین اعتبار و تسریع در تخصیص منابع، محور اصلی این بازدید و جلسه مشترک بود.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری قم از پیشبینی 4 خط حملونقل انبوه تا افق ۱۴۱۵ برای رفع مشکلات ترافیک و مدیریت حمل و نقل درونشهری خبر داد.