به اطلاع می رساند سازمان قطار شهری قم در نظر دارد نسبت به جذب تعدادی نیرو از بین فارغ التحصیلان مرد رشته های مهندسی معدن یا عمران، برق، مکانیک و حقوقی در سال 98، در پروژه های مترو و منوریل اقدام نماید.(تاریخ انتشار 98/01/29)
به اطلاع می رساند سازمان قطار شهری قم در نظر دارد نسبت به جذب تعدادی نیرو از بین فارغ التحصیلان مرد رشته های مهندسی معدن یا عمران، برق، مکانیک و حقوقی در سال 98، در پروژه های مترو و منوریل با شرایط ذیل اقدام نماید:
1- داشتن تابعیت ایران و اعتقاد به دین مبین اسلام
2- التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی
5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار
6- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
7- نداشتن سابقه محکومیت جزایی
8- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
9- دارا بودن حداکثر (30) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر (35) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر (40) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.
10- فرد متقاضی استخدام می بایست بومی استان قم باشد.(حداقل 7 سال سابقه سکونت)
11- موارد ذیل موجب الویت فرد متقاضی استخدام می باشند:
11-1- اعتبار دانشگاه محل تحصیل فرد متقاضی استخدام
11-2- معدل تحصیلی فرد متقاضی استخدام
11-3- مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی فرد متقاضی استخدام
11-4- تجربه کاری مرتبط فرد متقاضی استخدام
11-5- آشنایی با نرم افزارهای تخصصی رشته تحصیلی فرد متقاضی استخدام
11-6- نمره مصاحبه تخصصی فرد متقاضی استخدام
لذا از افراد واجد الشرایط درخواست می گردد تا با مراجعه به سایت سازمان قطار شهری قم به آدرس: www.Qomuro.ir در قسمت روابط عمومی – قسمت درخواست اشتغال بکار، فرم رزومه مربوطه را تکمیل وحداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 98/2/15 مراتب درخواست خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.
بدیهی است به درخواست های ارسال شده بعد از زمان اعلامی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در بازدیدی میدانی از قلب تولید صنعت ریلی کشور، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی قم از پیشرفت قابل توجه مراحل ساخت واگنهای مترو این شهر در کارخانه «واگنپارس» خبر داد و بر تحقق برنامههای این پروژه کلان با تکیه بر توانمندی کامل مهندسان و فناوری داخلی تأکید کرد.
با نصب دومین قالب هیدرولیک در تونل سنتی متروی قم، کمتر از ۹۰ متر تا پایان حفاری بخش فوقانی این تونل باقی مانده و پیشبینی میشود طی یک ماه آینده، تونلهای مکانیزه و سنتی خط یک مترو به یکدیگر متصل شوند.
آخرین تابلوی هنری ایستگاه مترو شهید مطهری قم در ادامه فضاسازیهای مذهبی و فرهنگی ایستگاههای مترو نصب شد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم گفت: پروژه مونوریل از ابتدا اقدامی اشتباه بود و برای رفع معضل آن، باید طرحهای اقتصادی و ارتباطی جدید با مترو در مسیر آن ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری قم گفت: در شرایطی که شهرداری قم با محدودیت منابع مالی مواجه است، اتصال حرم مطهر بانوی کرامت به مسجد جمکران بر اجرای مونوریل، ارجحیت دارد.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری قم با بیان اینکه فاز اول هماکنون با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهرهبرداری است، گفت: در صورت تأمین واگن، پیشبینی میشود مسافرگیری در فاز اول خط یک متروی قم از اوایل سال آینده آغاز شود.
معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور گفت: فاز دوم خط اول مترو قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران امتداد دارد و شامل سه ایستگاه در مسیر است که برای تکمیل این بخش از پروژه، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مالی مورد نیاز است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم با کمبود منابع مالی مواجه است و برای ادامه اجرای آن، نیازمند حمایت جدی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستیم.
بازدید معاون وزیر کشور از پروژه مترو قم با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرایی خط یک و ارزیابی چالشهای پیشرو انجام شد؛ تأمین اعتبار و تسریع در تخصیص منابع، محور اصلی این بازدید و جلسه مشترک بود.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری قم از پیشبینی 4 خط حملونقل انبوه تا افق ۱۴۱۵ برای رفع مشکلات ترافیک و مدیریت حمل و نقل درونشهری خبر داد.