ســـازمــان قطار شهــری قــم

Qom Urban Railway Organization

نصب و مونتاژ بوژی واگن های منوریل

06 بهمن 1394

روز یکشنبه 4 بهمن ماه بوژی واگن های منوریل پس از انجام تست های اولیه در کارخانه مپنا بر روی تیر های مسیر منوریل نصب گردید.     (94/11/6)

image

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان قطار شهری قم، واگن های منوریل که پس از ترخیص جهت انجام تست های اولیه به کارخانه مپنا در کرج منتقل شده بودند، پس از آماده سازی در کارخانه جهت انجام تست گرم بر روی مسیر پروژه، به قم انتقال پیدا می کند. در مرحله اول انتقال، بوژی (مجموعه چرخ ها و موتور واگن منوریل) واگن ها به قم انتقال یافت و توسط متخصصین شرکت مذکور بر روی ریل نصب گردید. در همین راستا قرار است واگن های منوریل نیز تا چند روز دیگر جهت نصب بر روی ریل به قم انتقال داده شوند.

خاطر نشان می گردد واگن های منوریل از دو قسمت اصلی بدنه و بوژی تشکیل شده است که جهت سهولت جابجایی، بدنه و بوژی آن را جداگانه به محل پروژه حمل و در آنجا مونتاژ می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تگ ها :
آخرین اخبار

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم


مترو و منوریل محور جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم

جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با محوریت موضوعات مرتبط با پروژه های حمل و نقل ریلی شهر قم در محل سازمان قطار شهری قم برگزار گردید.


مترو قم میزبان مسئولین و اساتید جامعه المصطفی

جمعی از مسئولین و اساتید جامعه المصطفی از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو قم بازدید نمودند.


اجرای 7400 متر مربع جاده آسفالت در دپوی مترو قم

مسئول کنترل پروژه سازمان قطار شهری قم:اجرای 7400 متر مربع جاده سازی در دپو و پارکینگ مترو برای فاز اول خط 1 پروژه مترو قم پیش بینی شده است که در حال نهایی شدن است.


بازدید مدیر عامل سازمان قطار شهری قم از کارگاه دپو و پارکینگ مترو

در ادامه بازدیدهای دوره ای، مدیر عامل سازمان قطار شهری قم، ظهر چهار شنبه مورخ 1402/03/31 از دپو و پارکینگ مترو درکارگاه قلعه کامکار بازدید نمود.


کاهش شدید اعتبارات و افزایش هزینه ها، مهمترین عامل تأخیر در اجرای مترو قم

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: کاهش اعتبارات مورد نیاز و افزایش چند برابری نرخ تجهیزات و مصالح طی سالهای اخیر ، مهمترین عامل تاخیر در اجرای مترو قم می باشد.


فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) ارتباطی با مترو قم ندارد

مدیر پروژه ایستگاه A12 مترو قم: فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) در اثر مشکلات تأسیسات زیر سطحی بوده و ارتباطی به عملیات اجرای پروژه مترو ندارد.


بازدید مدیر عامل سازمان قطار شهری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران بازدید نمود.


"محمد رضا انگشت باف" مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم شد

بنا به پیشنهاد شهردار قم و با حکم استاندار قم، محمدرضا انگشت باف به عنوان مدیر عامل سازمان قطارشهری شهرداری قم منصوب شد.


برنامه توسعه مترو قم به سمت مسجد مقدس جمکران

تکمیل فاز نخست و توسعه فاز دوم خط 1 مترو قم نیازمند تخصیص و تزریق به موقع منابع مالی می باشد.