با حکم سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم، مهدی پور حیدر شیرازی به عنوان مدیر پروژه منوریل سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد. (تاریخ انتشار1402/02/12)
به گزارش واحد خبر سازمان قطارشهری شهرداری قم، در متن حکم سرپرست سازمان قطار شهری به مهدی پور حیدر شیرازی آمده است:
به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت فعلي جنابعالي را بعنوان "مدير پروژه منوريل" منصوب مي نمايم. اميد است با استعانت از ذات اقدس باريتعالي و در ظل توجهات حضرت بقيه ا...الاعظم(ع) و در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با تمام توان در بهره گيري از استعدادهاي بالقوه و نيروهاي متعهد و متخصص و با بسط و گسترش فضائي مملو از خودباوري، تكيه بر خرد جمعي و هماهنگي و تعاملات لازم با ساير حوزهها اهتمام ورزيده و با پايبندي به تعهد و تعالي سازماني، موجبات پيشرفت در راستاي دستيابي به اهداف عاليه را فراهم آورده و خدمت صادقانه و خالصانه به زائرين و مجاورين كريمه اهلبيت(س) را نصب العين خود قرار دهيد.
مهندس مهدی پور حیدر شیرازی پیش از این رئیس اداره نظارت سازمان قطار شهری بوده است که با حفظ سمت، مسئولیت جدید به ایشان واگذار گردید.
معاون بهره برداریسازمان قطار شهری شهرداری قم از تأمین موانع انتهای پروژه خط یک مترو قم با استفاده از توان داخلی و تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
مدیر حوزههای علمیه سراسر کشور با حضور در ایستگاه مترو شهید مطهری ضمن بازدید از روند احداث این ایستگاه در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگ خط یک مترو قم قرار گرفت.
دکترآقامیری: خط Bمترو قم از سایت ۵۶۰ هکتاری آغاز و تا میدان ۷۲ تن ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: اوراق مشارکت پروژه کلان متروی قم با افزایش قابل توجه ۵۰۰ درصدی، معادل مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال توسط وزارت کشور تعیین شد.
هزینه بهاء تمام شده برای هر کیلومتر خط 2 مترو قم، تقریباً 40 الی 45 میلیون یورو برآورد می گردد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: احداث و توسعه زيرساخت پروژه هاي زيربنايي، نقش مهم و موثري را در ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي استفاده كنندگان و ساكنين مجاور، ايفاء ميكند.
تجهیزات و قطعات پله برقی های ایستگاه کشاورز با پیگیری های صورت گرفته از وزارت صمت و گمرک، ترخیص و به محل کارخانه سازنده حمل شده است.
جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم با محوریت پروژه منوریل در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
سید امید خداشناس: هدف اصلی احداث خط 1 مترو قم اتصال مناطق محروم و کم برخوردار به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران می باشد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه های خط B متروقم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالا دستی قطعی می باشد.